Nowe funkcjonalności w Panelu Klienta

Nowe logo TAXE
Opublikowano: 2011-06-12

Jest nam miło poinformować o wdrożeniu nowych funkcjonalności w Panelu Klienta. Wśród nowości znajdziecie zarówno poprawki, uzupełnienia, jak również zupełnie nowe moduły.

1. Ewidencja Przebiegu Pojazdu – moduł udostępniony dla tych Klientów, których pojazdy nie są wprowadzone do rejestrów jako środek trwały. Wydatki poniesione w związku użytkowaniem takiego pojazdu mogą zostać zaliczone na poczet kosztów tylko w przypadku, gdy prowadzona będzie wspomniana ewidencja.

2. Rozrachunki z kontrahentami, to drugi z nowo wprowadzonych modułów. Ma on służyć tym, którzy korzystając z naszego systemu fakturującego, chcieliby również kontrolować rozliczenia ze swoimi klientami. Udostępniona wersja wyposażona została w najbardziej podstawowe funkcjonalności, w związku z czym chcielibyśmy prosić Was o przekazywanie sugestii i propozycji dotyczących tego modułu, aby ostatecznie jego możliwości odpowiadały Waszym potrzebom.

3. Uzupełnienia i poprawki:

  • Nowy typ dokumentu: faktura VAT-Marża proforma.
  • Poprawka w systemie fakturującym: termin płatności.
  • Rozdzielenie raportów PIT-5/PIT-5L oraz VAT-7/VAT-7K.
  • System pomocy: podgląd starszych wpisów przy tworzeniu nowej odpowiedzi.
  • System pomocy: nowe funkcje dla obsługi (mamy nadzieję, że przełożą się na skrócenie czasu reakcji na zapytanie).
  • System pomocy: nowy dział „Propozycja nowej funkcjonalności” – zachęcamy do przesyłania sugestii.
  • Nowy silnik renderujący PDF, eliminacja błędów związanych m.in. z wydrukiem obcych walut.
  • Możliwość wysyłania faktur w wiadomości e-mail.
  • Częściowa implementacja nowego systemu archiwizująco-indeksującego. Już w niedługim czasie odnalezienie starego dokumentu będzie dużo szybsze, łatwiejsze i bardziej intuicyjne.
  • Rejestr faktur: wstrzymywanie księgowania dokumentów. Po stworzeniu nowego dokumentu sprzedaży, masz możliwość wstrzymania operacji księgowania. Wystarczy, że klikniesz na zielonym przycisku (logo TAXE) znajdującym się przy dokumencie, a dział księgowy będzie wiedział, że ten dokument nie może być jeszcze zaksięgowany. Przycisk zmieni swój kolor na czerwony „STOP”. Aby dać zielone światło dla księgowania, należy ponownie użyć wspomnianego przycisku. Funkcjonalność ta stanie się przydatna w sytuacji, gdy zaistnieje możliwość, że zawartość dokumentu ulegnie zmianie.

Na koniec chcielibyśmy zaprezentować nowe, odświeżone logo naszego produktu. Mamy nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, stworzy pozytywne skojarzenia, a nas zainspiruje do wprowadzania nowych, ciekawych rozwiązań.
Nowe logo TAXE

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Leasing i amortyzacja osobówki mniej korzystna od 2026 roku – ważne zmiany. Co zrobić aby stracić mniej?

2025-11-02

Niekorzystne zmiany, które zaimplementowano do ustaw o podatkach dochodowych sprawią, że przedsiębiorcy zapłacą wyższe podatki i składkę zdrowotną w związku [...]

Brak prawa do odliczenia VAT – kiedy?

2025-10-29

Wielu przedsiębiorców będących czynnymi podatnikami VAT musiało już zmierzyć się z sytuacjami, w których pomimo swojego statusu podatkowego VAT nie [...]

Przeliczenie faktury wyrażonej w walucie obcej w VAT i PIT

2025-10-25

Każdy przedsiębiorca, który otrzyma lub wystawi fakturę wyrażoną w walucie obcej ma obowiązek dokonać przeliczenia jej wartości na polskie złote. [...]

Nie każdy będzie miał obowiązek stosowania KSEF

2025-10-21

Już niedługo wszystkie firmy posiadające siedzibę lub stałe miejsce prowadzenia działalności na terytorium RP będą miały obowiązek wystawiania faktur ustrukturyzowanych [...]

Paragon z NIP nabywcy – na co należy uważać

2025-10-17

Kiedy należy wystawić paragon z numerem NIP odbiorcy a kiedy nie? To pytanie nieustannie zadaje sobie bardzo wielu przedsiębiorców prowadzących [...]