Nowe funkcjonalności w Panelu Klienta

Opublikowano: 2011-06-12

Jest nam miło poinformować o wdrożeniu nowych funkcjonalności w Panelu Klienta. Wśród nowości znajdziecie zarówno poprawki, uzupełnienia, jak również zupełnie nowe moduły.

1. Ewidencja Przebiegu Pojazdu – moduł udostępniony dla tych Klientów, których pojazdy nie są wprowadzone do rejestrów jako środek trwały. Wydatki poniesione w związku użytkowaniem takiego pojazdu mogą zostać zaliczone na poczet kosztów tylko w przypadku, gdy prowadzona będzie wspomniana ewidencja.

2. Rozrachunki z kontrahentami, to drugi z nowo wprowadzonych modułów. Ma on służyć tym, którzy korzystając z naszego systemu fakturującego, chcieliby również kontrolować rozliczenia ze swoimi klientami. Udostępniona wersja wyposażona została w najbardziej podstawowe funkcjonalności, w związku z czym chcielibyśmy prosić Was o przekazywanie sugestii i propozycji dotyczących tego modułu, aby ostatecznie jego możliwości odpowiadały Waszym potrzebom.

3. Uzupełnienia i poprawki:

  • Nowy typ dokumentu: faktura VAT-Marża proforma.
  • Poprawka w systemie fakturującym: termin płatności.
  • Rozdzielenie raportów PIT-5/PIT-5L oraz VAT-7/VAT-7K.
  • System pomocy: podgląd starszych wpisów przy tworzeniu nowej odpowiedzi.
  • System pomocy: nowe funkcje dla obsługi (mamy nadzieję, że przełożą się na skrócenie czasu reakcji na zapytanie).
  • System pomocy: nowy dział „Propozycja nowej funkcjonalności” – zachęcamy do przesyłania sugestii.
  • Nowy silnik renderujący PDF, eliminacja błędów związanych m.in. z wydrukiem obcych walut.
  • Możliwość wysyłania faktur w wiadomości e-mail.
  • Częściowa implementacja nowego systemu archiwizująco-indeksującego. Już w niedługim czasie odnalezienie starego dokumentu będzie dużo szybsze, łatwiejsze i bardziej intuicyjne.
  • Rejestr faktur: wstrzymywanie księgowania dokumentów. Po stworzeniu nowego dokumentu sprzedaży, masz możliwość wstrzymania operacji księgowania. Wystarczy, że klikniesz na zielonym przycisku (logo TAXE) znajdującym się przy dokumencie, a dział księgowy będzie wiedział, że ten dokument nie może być jeszcze zaksięgowany. Przycisk zmieni swój kolor na czerwony „STOP”. Aby dać zielone światło dla księgowania, należy ponownie użyć wspomnianego przycisku. Funkcjonalność ta stanie się przydatna w sytuacji, gdy zaistnieje możliwość, że zawartość dokumentu ulegnie zmianie.

Na koniec chcielibyśmy zaprezentować nowe, odświeżone logo naszego produktu. Mamy nadzieję, że przypadnie Wam do gustu, stworzy pozytywne skojarzenia, a nas zainspiruje do wprowadzania nowych, ciekawych rozwiązań.
Nowe logo TAXE

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Ulga rehabilitacyjna – odliczanie wydatków na leki i wyjazdy rehabilitacyjne

2025-04-28

Osoby w podeszłym wieku, czy też posiadające niepełnosprawności mogą korzystać z odliczeń w podatku PIT w ramach tzw. ulgi rehabilitacyjnej. [...]

Kwartalny VAT nie dla każdego

2025-04-25

Kwartalne rozliczenie podatku VAT do możliwość składania kwartalnych deklaracji VAT, ale i opłacania podatku VAT raz na kwartał. Z tego [...]

Faktura wystawiona na wspólnika a odliczenie VAT przez spółkę cywilną

2025-04-22

Możliwość skorzystania z prawa do odliczenia podatku naliczonego warunkowana jest otrzymaniem poprawnie wystawionej faktury. W poniższym artykule zastanowimy się czy [...]

Ulga termomodernizacyjna  w przypadku wspólnego rozliczenia małżonków. Ograniczenia w stosowaniu ulgi od 2025 roku

2025-04-18

Ulga termomodernizacyjna jest jedną z najbardziej powszechnych ulg stosowanych przez podatników z uwagi m.in. na rosnące zainteresowanie fotowoltaiką, czy alternatywnymi [...]

Korekta zeznania rocznego a prawo do ulg podatkowych

2025-04-17

Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą ma obowiązek złożenia zeznania rocznego za poprzedni rok kalendarzowy nawet, jeżeli te zeznanie będzie w [...]