Rozpoczęcie współpracy w 4 krokach

1. Zarejestruj konto, uzupełnij podstawowy profil firmy

Panel Klienta Taxe to podstawowe narzędzie komunikacji z biurem rachunkowym. Za jego pośrednictwem:

  • przekażesz dokumenty,
  • wystawisz fakturę, rachunek lub paragon,
  • uzyskasz dostęp do kompletu rejestrów i raportów,
  • skonsultujesz się z księgowym prowadzącym Twoją firmę.

2. Wybierz pakiet, wygeneruj umowę

Udostępniamy trzy metody zawarcia umowy: korespondencyjnie, z wykorzystaniem e-podpisu oraz za pośrednictwem przelewu bankowego. Zdecyduj, która będzie dla Ciebie wygodniejsza.

3. Złóż upoważnienie do Urzędu Skarbowego, dokonaj aktualizacji wpisu w CEIDG

Upoważnienia składane w Urzędzie Skarbowym umożliwiają pracownikom naszego biura przekazywanie okresowych deklaracji podatkowych w Twoim imieniu. Z kolei aktualizacja wpisu w Centralnej Ewidencji Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) informuje organy państwowe, że to nasze biuro jest podmiotem prowadzącym Twoją dokumentację rachunkową.

4. Uzupełnij pełny profil

Po pełnej aktywacji konta klienta, otrzymasz wiadomość powitalną, w której poprosimy o podanie pozostałych istotnych informacji o charakterze Twojej działalności gospodarczej.

To wszystko!

Cała powyższa procedura została szczegółowo opisana w ramach konfiguratora, zamieszczonego wewnątrz Panelu Klienta. Zostaniesz przez nią przeprowadzony krok po kroku. Gdyby jednak pojawiły się pytania lub wątpliwości, pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Przejdź do Panelu Klienta, aby rozpocząć »

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Nie każdy będzie miał obowiązek stosowania KSEF

2025-10-21

Już niedługo wszystkie firmy posiadające siedzibę lub stałe miejsce prowadzenia działalności na terytorium RP będą miały obowiązek wystawiania faktur ustrukturyzowanych [...]

Paragon z NIP nabywcy – na co należy uważać

2025-10-17

Kiedy należy wystawić paragon z numerem NIP odbiorcy a kiedy nie? To pytanie nieustannie zadaje sobie bardzo wielu przedsiębiorców prowadzących [...]

Skutki podatkowe otrzymania zwrotu lub dokonania dopłaty składki zdrowotnej po korekcie

2025-10-13

Termin korekty rocznego rozliczenia składki zdrowotnej za 2024 r. to 1 lipca 2025 r. Jeżeli przedsiębiorca zdecydował się na złożenie [...]

Miesięczny remanent. Z czym się wiąże?

2025-10-09

Poza obligatoryjnym remanentem na koniec i początek roku podatnicy mają możliwość dobrowolnego sporządzania remanentu za miesięczne okresy kalendarzowe. Remanent może [...]

Zmiany w terminie rozpoczęcia obowiązywania KSEF

2025-10-05

Jeszcze nie dawno ustalenia w sprawie terminu rozpoczęcia obowiązywania Krajowej Rejestru e-Faktur dotyczyły dwóch terminów, z których każdy dotyczył firm [...]