poprzednie
niska cena

Ile kosztuje biuro rachunkowe online?

Znacznie mniej, niż tradycyjne biuro stacjonarne.
Przejdź do kalkulatora ceny, sprawdź, ile możesz zaoszczędzić.

Sprawdź, ile zapłacisz »
następne

Rozpoczęcie współpracy w 4 krokach

Rejestracja konta
Zawarcie umowy
Upoważnienia dla biura
Uzupełnienie profilu
Rozpocznij

Zarejestruj konto, uzupełnij podstawowy profil firmy

Panel Klienta Taxe to podstawowe narzędzie komunikacji z biurem rachunkowym. Za jego pośrednictwem:

  • przekażesz dokumenty,
  • wystawisz fakturę, rachunek lub paragon,
  • uzyskasz dostęp do kompletu rejestrów i raportów,
  • skonsultujesz się z księgowym obsługującym Twoją firmę.

Wybierz pakiet, wygeneruj umowę

Udostępniamy trzy metody zawarcia umowy: korespondencyjnie, przy kurierze oraz za pośrednictwem przelewu bankowego. Zdecyduj, która będzie dla Ciebie najwygodniejsza.

Złóż upoważnienie do Urzędu Skarbowego, dokonaj aktualizacji wpisu w CEIDG.

Upoważnienie składane w Urzędzie Skarbowym umożliwia pracownikom naszego biura przekazywanie okresowych deklaracji podatkowych w Twoim imieniu. Z kolei aktualizacja wpisu w Centralnej Ewidencji Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) informuje organy państwowe, że to nasze biuro jest podmiotem prowadzącym Twoją dokumentację rachunkową.

Przekaż pozostałe istotne informacje o firmie

Po pełnej aktywacji konta klienta, prześlemy do Ciebie wiadomość powitalną, w której poprosimy o podanie pozostałych istotnych danych o działalności. Rozszerzony profil firmy możesz uzupełnić na dwa sposoby:
1. Przez wypełnienie ankiety księgowej
2. Przez przekazanie skanów dokumentów rejestracyjnych działalności

Przejdź do Panelu Klienta

Cała powyższa procedura została szczegółowo opisana w ramach konfiguratora, zamieszczonego wewnątrz Panelu Klienta. Zostaniesz przez nią przeprowadzony krok po kroku. Gdyby jednak pojawiły się pytania lub wątpliwości, pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Przejdź do Panelu Klienta, aby rozpocząć »