Rozpoczęcie współpracy w 4 krokach

1. Zarejestruj konto, uzupełnij podstawowy profil firmy

Panel Klienta Taxe to podstawowe narzędzie komunikacji z biurem rachunkowym. Za jego pośrednictwem:

  • przekażesz dokumenty,
  • wystawisz fakturę, rachunek lub paragon,
  • uzyskasz dostęp do kompletu rejestrów i raportów,
  • skonsultujesz się z księgowym prowadzącym Twoją firmę.

2. Wybierz pakiet, wygeneruj umowę

Udostępniamy trzy metody zawarcia umowy: korespondencyjnie, z wykorzystaniem e-podpisu oraz za pośrednictwem przelewu bankowego. Zdecyduj, która będzie dla Ciebie wygodniejsza.

3. Złóż upoważnienie do Urzędu Skarbowego, dokonaj aktualizacji wpisu w CEIDG

Upoważnienia składane w Urzędzie Skarbowym umożliwiają pracownikom naszego biura przekazywanie okresowych deklaracji podatkowych w Twoim imieniu. Z kolei aktualizacja wpisu w Centralnej Ewidencji Informacji Działalności Gospodarczej (CEIDG) informuje organy państwowe, że to nasze biuro jest podmiotem prowadzącym Twoją dokumentację rachunkową.

4. Uzupełnij pełny profil

Po pełnej aktywacji konta klienta, otrzymasz wiadomość powitalną, w której poprosimy o podanie pozostałych istotnych informacji o charakterze Twojej działalności gospodarczej.

To wszystko!

Cała powyższa procedura została szczegółowo opisana w ramach konfiguratora, zamieszczonego wewnątrz Panelu Klienta. Zostaniesz przez nią przeprowadzony krok po kroku. Gdyby jednak pojawiły się pytania lub wątpliwości, pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Przejdź do Panelu Klienta, aby rozpocząć »

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Amortyzacja mieszkania własnościowego włączonego do działalności gospodarczej

2022-12-02

Wielu podatników, którzy nabywają mieszkanie na cele prywatne w późniejszym czasie przeznaczają całość mieszkania na cele prowadzonej działalności gospodarczej. Jeszcze [...]

Mały ZUS plus – z początkiem 2023r. wiele podmiotów straci prawo do ulgi

2022-11-25

Początek stycznia 2023 – obowiązek weryfikacji podstawowych warunków do korzystania z ulgi MZP Szczegółowe regulacje w zakresie MZP unormowane zostały [...]

Od kiedy zaczną obowiązywać faktury ustrukturyzowane? Gdzie będzie można je wystawiać?

2022-11-18

Nowe narzędzie weryfikacyjne Fiskusa w postaci faktur ustrukturyzowanych jest aktualnie dobrowolnie stosowane przez przedsiębiorców. Końcówka roku 2021 a dokładnie od [...]

Brak numeru NIP na fakturze zakupu usługi od kontrahenta zagranicznego

2022-11-10

Polscy przedsiębiorcy niejednokrotnie nabywają usługi od zagranicznych firm. Podmioty te niekiedy wystawiają faktury z brakami formalnymi. Jednym z takich braków [...]

Roczne rozliczenie składki zdrowotnej – zasady i sposób ustalenia nadpłaty/niedopłaty

2022-11-04

Rok 2022, to pierwszy okres, za który przedsiębiorcy opłacali składki na ubezpieczenie zdrowotne, kalkulowane w oparciu o przychody/dochody z działalności [...]