Nowe funkcjonalności w Panelu Klienta

Opublikowano: 2012-01-09

W dniu dzisiejszym przeprowadzona została aktualizacja oprogramowania Panel Klienta. Wśród zmian i poprawek znajdują się między innymi:

  • Nowe rejestry księgowe dla dokumentacji wewnętrznej, wcześniej udostępniane na prośbę klienta lub w przypadku organizacji dokumentacji (np. po zakończeniu roku podatkowego lub na potrzeby kontroli), teraz w zasięgu jednego kliknięcia: dowody wewnętrzne, listy płac, rachunki do umów o dzieło/zlecenie.
  • Rejestr: Ewidencja przychodów dla klientów rozliczających się na zasadzie tzw. ryczałtu.
  • Dwie kontrolki przypominające o obowiązku rejestracji jako czynny płatnik podatku VAT lub o obowiązku rozpoczęcia korzystania z kasy fiskalnej.
  • Kalendarz klienta, a w nim zorganizowane najważniejsze terminy, dotyczące usługi Taxe: terminy płatności podatków, zaliczek i składek, terminy przekazywania dokumentacji oraz wykonania operacji Zamknięcie I i II.
  • Reorganizacja głównego menu: ukryte zostały te pozycje, które nie dotyczą profilu danej działalności gospodarczej.
  • Nowa kontrolka przesyłania dokumentów skanowanych. Jej funkcjonalność uzupełniona została o możliwość kasowania wcześniej dodanych pozycji z listy oraz o dodatkowy pasek postępu, informujący o globalnym stanie przekazywania plików.
  • Przechowywanie oryginalnych nazw plików dokumentów skanowanych. Funkcjonalność, o której wdrożenie często Państwo prosili – zachowując właściwe nazwy plików, kontrola przesłanych dokumentów staje się wygodniejsza i sprawniejsza.
  • Opcja drukowania lub generowania pliku PDF dla każdej podstrony Panelu Klienta.
  • Udostępnienie wszystkich deklaracji przekazywanych lub generowanych dla urzędów skarbowych. Dodana została instrukcja obsługi opisująca procedurę wprowadzenia pliku XML z deklaracją do właściwego formularza podatkowego.
  • Przewodnik po usłudze – podręcznik, który w sposób cykliczny będzie uzupełniany o przydatne informacje, instrukcje obsługi i inne opisy dotyczące usługi Taxe, obsługi Panelu Klienta oraz spraw księgowych, często poruszanych przez klientów.
  • Sekcja „Przydatne formularze” uzupełniona została o formularz OT (przekazanie środka trwałego do eksploatacji) w wersji PDF (zwykłej oraz w wersji aktywnej).
  • Możliwość skonfigurowania dowolnej ilości szablonów wiadomości e-mail w ramach modułu „Rozrachunki z kontrahentami”. Przesłanie podziękowania za wpłatę, wezwanie do uregulowania salda, czy przypomnienie o upływającym terminie zapłaty to tylko kilka z wielu wariantów wykorzystania tej funkcjonalności.

Jak zawsze po aktualizacji oprogramowania, prosimy o dodatkowe odświeżenie okna przeglądarki (przy aktywnej zakładce Panelu Klienta), w celu zaktualizowania bibliotek przechowywanych w pamięci podręcznej przeglądarki.

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Leasing i amortyzacja osobówki mniej korzystna od 2026 roku – ważne zmiany. Co zrobić aby stracić mniej?

2025-11-02

Niekorzystne zmiany, które zaimplementowano do ustaw o podatkach dochodowych sprawią, że przedsiębiorcy zapłacą wyższe podatki i składkę zdrowotną w związku [...]

Brak prawa do odliczenia VAT – kiedy?

2025-10-29

Wielu przedsiębiorców będących czynnymi podatnikami VAT musiało już zmierzyć się z sytuacjami, w których pomimo swojego statusu podatkowego VAT nie [...]

Przeliczenie faktury wyrażonej w walucie obcej w VAT i PIT

2025-10-25

Każdy przedsiębiorca, który otrzyma lub wystawi fakturę wyrażoną w walucie obcej ma obowiązek dokonać przeliczenia jej wartości na polskie złote. [...]

Nie każdy będzie miał obowiązek stosowania KSEF

2025-10-21

Już niedługo wszystkie firmy posiadające siedzibę lub stałe miejsce prowadzenia działalności na terytorium RP będą miały obowiązek wystawiania faktur ustrukturyzowanych [...]

Paragon z NIP nabywcy – na co należy uważać

2025-10-17

Kiedy należy wystawić paragon z numerem NIP odbiorcy a kiedy nie? To pytanie nieustannie zadaje sobie bardzo wielu przedsiębiorców prowadzących [...]