Awaria łącza – brak dostępu do Panelu Klienta

Opublikowano: 2012-12-15

Szanowni Państwo,
w związku z wystąpieniem awarii łącza do naszej serwerowni, w chwili obecnej niemożliwy jest dostęp do Panelu Klienta Taxe. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu przez eliminację usterki oraz zapewnienie alternatywnego dostępu do usługi. W czasie występowania awarii, prosimy kierować wszelkie zapytania dotyczące spraw związanych z usługą na adres taxe@taxe.pl.

Za utrudnienia gorąco przepraszamy.

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Sprzedaż środka trwałego z płatnością rozłożoną na raty

2025-11-06

Strony umowy sprzedaży mogą ustalić, że zapłata za sprzedawany składnik majątku zostanie rozłożona na raty. Z punktu widzenia przedsiębiorcy sprzedającego [...]

Działalność nierejestrowana w KSeF

2025-11-05

Działalność nierejestrowana to uproszczona metoda sprawdzenia jak w warunkach rynkowych będzie funkcjonować sprzedaż towarów lub usług zanim osoba fizyczna podejmie [...]

Leasing i amortyzacja osobówki mniej korzystna od 2026 roku – ważne zmiany. Co zrobić aby stracić mniej?

2025-11-02

Niekorzystne zmiany, które zaimplementowano do ustaw o podatkach dochodowych sprawią, że przedsiębiorcy zapłacą wyższe podatki i składkę zdrowotną w związku [...]

Brak prawa do odliczenia VAT – kiedy?

2025-10-29

Wielu przedsiębiorców będących czynnymi podatnikami VAT musiało już zmierzyć się z sytuacjami, w których pomimo swojego statusu podatkowego VAT nie [...]

Przeliczenie faktury wyrażonej w walucie obcej w VAT i PIT

2025-10-25

Każdy przedsiębiorca, który otrzyma lub wystawi fakturę wyrażoną w walucie obcej ma obowiązek dokonać przeliczenia jej wartości na polskie złote. [...]