Informacja o możliwych przerwach technicznych w dniach 1-3 sierpnia 2014

Opublikowano: 2014-07-30

Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z rozpoczęciem procesu przenoszenia części infrastruktury infomatycznej do nowej siedziby spółki, począwszy od piątku, 1 sierpnia (godziny popołudniowe) do niedzieli 3 sierpnia włącznie, mogą wystąpić sporadczne przerwy w dostępie do niektórych funkcjonalności Panelu Klienta.
Funkcjonalności podstawowe, a więc moduł fakturujący, moduł wymiany dokumentów oraz raporty będą dostępne bez żadnych przerw. Ewentualna krótkotrwała niedostępność dotyczyć będzie wyłącznie modułów związanych z bezpośrednim dostępem do niektórych rejestrów księgowych.

Za utrudnienia przepraszamy.
 

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Sprzedaż towarów po likwidacji firmy opodatkowanej ryczałtem

2025-12-20

Odpłatne zbycie towarów stanowiących składnik majątku firmowego może mieć miejsce już po likwidacji działalności gospodarczej. W związku z tym warto [...]

Nowy limit zwolnienia z VAT w 2026 r.

2025-12-17

Przepisy ustawy VAT przewidują możliwość skorzystania ze zwolnienia podmiotowego od podatku w sytuacji gdy nie zostanie przez podatnika przekroczony limit [...]

Cena rynkowa środka trwałego w kontekście przepisów o prowadzeniu KPiR

2025-12-15

Przedsiębiorcy podlegający opodatkowaniu podatkiem PIT są zobligowani do prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz osobnej ewidencji środków trwałych. W [...]

KSEF 2026 – od kiedy zacznie obowiązywać. Na czym polega wystawianie i korygowanie faktur w KSEF?

2025-12-12

Krajowy System e-Faktur (dalej: KSeF) to rozwiązanie rewolucyjne, które dotknie niemal każdego przedsiębiorcę. Niniejszy wpis poświęcony jest osobom, które nie [...]

Odliczenie VAT z faktury wystawionej poza KSeF

2025-12-10

Pomimo, iż system KSeF stanie się obowiązkowy dla pierwszej grupy podatników już od 1 lutego 2026 roku to jednak mogą [...]