Informacja o możliwych przerwach technicznych w dniach 1-3 sierpnia 2014

Opublikowano: 2014-07-30

Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z rozpoczęciem procesu przenoszenia części infrastruktury infomatycznej do nowej siedziby spółki, począwszy od piątku, 1 sierpnia (godziny popołudniowe) do niedzieli 3 sierpnia włącznie, mogą wystąpić sporadczne przerwy w dostępie do niektórych funkcjonalności Panelu Klienta.
Funkcjonalności podstawowe, a więc moduł fakturujący, moduł wymiany dokumentów oraz raporty będą dostępne bez żadnych przerw. Ewentualna krótkotrwała niedostępność dotyczyć będzie wyłącznie modułów związanych z bezpośrednim dostępem do niektórych rejestrów księgowych.

Za utrudnienia przepraszamy.
 

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Brak prawa do odliczenia VAT – kiedy?

2025-10-29

Wielu przedsiębiorców będących czynnymi podatnikami VAT musiało już zmierzyć się z sytuacjami, w których pomimo swojego statusu podatkowego VAT nie [...]

Przeliczenie faktury wyrażonej w walucie obcej w VAT i PIT

2025-10-25

Każdy przedsiębiorca, który otrzyma lub wystawi fakturę wyrażoną w walucie obcej ma obowiązek dokonać przeliczenia jej wartości na polskie złote. [...]

Nie każdy będzie miał obowiązek stosowania KSEF

2025-10-21

Już niedługo wszystkie firmy posiadające siedzibę lub stałe miejsce prowadzenia działalności na terytorium RP będą miały obowiązek wystawiania faktur ustrukturyzowanych [...]

Paragon z NIP nabywcy – na co należy uważać

2025-10-17

Kiedy należy wystawić paragon z numerem NIP odbiorcy a kiedy nie? To pytanie nieustannie zadaje sobie bardzo wielu przedsiębiorców prowadzących [...]

Skutki podatkowe otrzymania zwrotu lub dokonania dopłaty składki zdrowotnej po korekcie

2025-10-13

Termin korekty rocznego rozliczenia składki zdrowotnej za 2024 r. to 1 lipca 2025 r. Jeżeli przedsiębiorca zdecydował się na złożenie [...]