Już w nowej siedzibie!

Opublikowano: 2014-08-04

Szanowni Państwo,
bardzo miło jest nam poinformować, iż zakończył się proces przenosin do nowej siedziby. Nowy biurowiec zlokalizowany jest przy ulicy Zwierzynieckiej 12 w Tarnobrzegu i został zaadaptowany specjalnie na potrzeby naszej spółki. Wielokrotnie większa powierzchnia biurowa oraz szereg rozwiązań przygotowanych i od niespełna roku w pocie czoła wdrażanych przez naszych specjalistów, a dedykowanych podwyższeniu jakości swiadczenia usługi Taxe, powinny w niedługim czasie ukierunkować nas na intensywniejszy rozwój, tym samym wpłynąć pozytywnie na Państwa zadowolenie z naszej oferty.

Wspomniane rozwiązania to nie tylko inwestycja w nową infrastrukturę informatyczno – techniczną, w nowe łącza światłowodowe, w zwiększenie dostępności usługi i wzrost bezpieczeństwa danych. To również ciekawe rozwiązania logistyczne, optymalizujące pracę naszego zespołu, które powinny wpłynąć pozytywnie na naszą pracę, czego oczywiście sobie życzymy.

Nowa lokalizacja, to również pole do rozwoju i rozbudowy, zarówno firmy, jak i samej usługi Taxe w przyszłości. Chcielibyśmy tę możliwość wykorzystać, a tym samym zapewnić stabilną i ugruntowaną pozycję na ogólnopolskim rynku usług księgowych.

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Paragon z NIP nabywcy – na co należy uważać

2025-10-17

Kiedy należy wystawić paragon z numerem NIP odbiorcy a kiedy nie? To pytanie nieustannie zadaje sobie bardzo wielu przedsiębiorców prowadzących [...]

Skutki podatkowe otrzymania zwrotu lub dokonania dopłaty składki zdrowotnej po korekcie

2025-10-13

Termin korekty rocznego rozliczenia składki zdrowotnej za 2024 r. to 1 lipca 2025 r. Jeżeli przedsiębiorca zdecydował się na złożenie [...]

Miesięczny remanent. Z czym się wiąże?

2025-10-09

Poza obligatoryjnym remanentem na koniec i początek roku podatnicy mają możliwość dobrowolnego sporządzania remanentu za miesięczne okresy kalendarzowe. Remanent może [...]

Zmiany w terminie rozpoczęcia obowiązywania KSEF

2025-10-05

Jeszcze nie dawno ustalenia w sprawie terminu rozpoczęcia obowiązywania Krajowej Rejestru e-Faktur dotyczyły dwóch terminów, z których każdy dotyczył firm [...]

Awaria kasy fiskalnej – czy możliwe jest dalsze prowadzenie sprzedaży?

2025-10-01

Sprzedaż dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej i rolników ryczałtowych wymaga z reguły posiadania kasy fiskalnej i ewidencjonowania sprzedaży przy [...]