Informacja o planowanych przerwach technicznych

Opublikowano: 2014-11-27

Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z rozpoczęciem prac związanych z aktualizacją oprogramowania Panel Klienta, w trakcie weekendu 28 – 30 listopad 2014, mogą wystąpić przerwy w dostępie do Panelu Klienta. Przerwy będą miały charakter krótkotrwały (kilka – kilkanaście minut) i będą występowały głównie w godzinach wieczornych.

Za utrudnienia przepraszamy.

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Uwaga na nowe limity amortyzacyjne i nie tylko dla samochodów osobowych

2025-12-08

Rok 2026 będzie kolejnym rokiem zmian w ustawach podatkowych, ale nie tylko. Wejdzie w życie obowiązek wystawiania faktur ustrukturyzowanych przy [...]

Opłaty za refakturowane media a przychód z działalności gospodarczej

2025-12-05

W ramach prowadzonej działalności gospodarczej podatnik jest zobligowany do rozpoznania przychodu podatkowego. W przypadku wielu świadczeń pojawiają się wątpliwości czy [...]

Likwidacja firmy – jak opodatkować PIT i VAT pozostały majątek

2025-12-03

Rozliczanie kosztów uzyskania przychodów i odliczanie podatku naliczonego wiąże się z korzyściami podatkowymi w postaci obniżenia dochodu do opodatkowania oraz [...]

Przejazd autostradą udokumentowany paragonem niezawierającym NIP – jak rozliczyć w kosztach?

2025-12-01

Przedsiębiorcy podróżujący w celach firmowych ponoszą wydatki w postaci opłaty za przejazd płatnymi odcinakami autostrad. Dowód poniesienia opłaty nie zawiera [...]

Faktury wystawiane poza KSEF

2025-11-28

Krajowy System e-Faktur już niedługo obejmie swoim zasięgiem większość przedsiębiorców. Co ciekawe niektórzy podatnicy nie będą zobowiązani do jego stosowania. [...]