Informacja o planowanych przerwach technicznych

Opublikowano: 2014-11-27

Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z rozpoczęciem prac związanych z aktualizacją oprogramowania Panel Klienta, w trakcie weekendu 28 – 30 listopad 2014, mogą wystąpić przerwy w dostępie do Panelu Klienta. Przerwy będą miały charakter krótkotrwały (kilka – kilkanaście minut) i będą występowały głównie w godzinach wieczornych.

Za utrudnienia przepraszamy.

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Urlop ojcowski i rodzicielski przedsiębiorcy – dokumenty i ewidencjonowanie w ZUS. Czy można prowadzić działalność gospodarczą podczas tych urlopów?

2025-09-03

Urlopy związane z rodzicielstwem przysługują także przedsiębiorcom, zarówno ojcom jak i matkom dzieci. W niniejszym wpisie koncentrujemy się na tych [...]

Jednorazowe rozliczenie zużywającego się składnika majątku na gruncie podatku PIT

2025-08-30

Jako wyjątek od reguły ogólnej ustawa PIT przewiduje możliwość jednorazowego rozliczenia w kosztach podatkowych wydatku na nabycie zużywającego się składnika [...]

Odliczenie VAT od zakupu hulajnogi elektrycznej

2025-08-26

W kontekście przedstawionego w tytule zagadnienia warto zastanowić się czy przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą może dokonać odliczenia podatku VAT [...]

Umowa o pracę a kontrakt B2B – porównanie obciążeń podatkowo-składkowych

2025-08-22

Popularnym zabiegiem mającym na celu optymalizację obciążeń publiczno-prawnych jest tzw. samozatrudnienie i rezygnacja z umowy o pracę, czy też umowy [...]

Samochody elektryczne a częściowe odliczenie VAT

2025-08-18

W przypadku wydatków związanych z samochodami osobowymi podatnicy podatku VAT mogą dokonywać częściowego odliczenia podatku naliczonego. W kontekście tej reguły [...]