Informacja o przerwach technicznych w dniach 27-29 stycznia 2017

Opublikowano: 2017-01-24

Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniach 27-29 stycznia 2017, w związku z planowanymi pracami konserwacyjnymi oraz aktualizacją oprogramowania, mogą wystąpić krótkie przerwy w dostępie do Panelu Klienta Taxe.

Za wystąpienie utrudnień przepraszamy.

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Tryby wydawania zaświadczeń A1 dla przedsiębiorcy – praktyczne zastosowanie i wskazówki

2024-10-04

Praca za granicą to częsta praktyka także wśród tzw. jednoosobowych przedsiębiorców. Wielu z nich zapomina o istotnej kwestii związanej z [...]

Jak dokonać korekty odpisów amortyzacyjnych

2024-09-30

Błędy przy ustaleniu wartości początkowej środka trwałego to nierzadki problem podatników, którzy nabywają lub wytwarzają środki trwałe. Innym rodzajem błędów [...]

Przekroczenie limitu sprzedaży zobowiązującego do ewidencji za pomocą kasy fiskalnej

2024-09-25

Wielu przedsiębiorców prowadzi sprzedaż na rzecz osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej. Niektórzy korzystają z różnego rodzaju zwolnień, inni są bliscy [...]

Nabycie w darowiźnie środka trwałego do działalności. Co dalej?

2024-09-22

Otrzymanie darowizny środka trwałego od przedsiębiorcy do przedsiębiorcy będzie skutkowało konkretnymi konsekwencjami podatkowymi. Nie dość, że nabywca ma obowiązek zgłosić [...]

Jakie operacje można przeprowadzać za pomocą rachunku VAT

2024-09-19

Rachunek VAT jest nieodzowną częścią rozliczeniową wszystkich przedsiębiorców, którzy otwierają firmowy rachunek bankowy lub płatniczy. Funkcjonowanie rachunku VAT określone jest [...]