Informacja o planowanych przerwach technicznych w dniach 22-23 grudnia 2017

Opublikowano: 2017-12-21

Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniach 22-23 grudnia 2017 mogą wystąpić sporadczyne, trwające jednorazowo nie dłużej niż kilkanaście minut przerwy w dostępie do Panelu Klienta Taxe. Przerwy związane są z aktualzacją oprogramowania panelu.

Za wystąpienie wszelkich utrudnień przepraszamy.

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Paragon z NIP nabywcy – na co należy uważać

2025-10-17

Kiedy należy wystawić paragon z numerem NIP odbiorcy a kiedy nie? To pytanie nieustannie zadaje sobie bardzo wielu przedsiębiorców prowadzących [...]

Skutki podatkowe otrzymania zwrotu lub dokonania dopłaty składki zdrowotnej po korekcie

2025-10-13

Termin korekty rocznego rozliczenia składki zdrowotnej za 2024 r. to 1 lipca 2025 r. Jeżeli przedsiębiorca zdecydował się na złożenie [...]

Miesięczny remanent. Z czym się wiąże?

2025-10-09

Poza obligatoryjnym remanentem na koniec i początek roku podatnicy mają możliwość dobrowolnego sporządzania remanentu za miesięczne okresy kalendarzowe. Remanent może [...]

Zmiany w terminie rozpoczęcia obowiązywania KSEF

2025-10-05

Jeszcze nie dawno ustalenia w sprawie terminu rozpoczęcia obowiązywania Krajowej Rejestru e-Faktur dotyczyły dwóch terminów, z których każdy dotyczył firm [...]

Awaria kasy fiskalnej – czy możliwe jest dalsze prowadzenie sprzedaży?

2025-10-01

Sprzedaż dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej i rolników ryczałtowych wymaga z reguły posiadania kasy fiskalnej i ewidencjonowania sprzedaży przy [...]