Informacja o planowanych przerwach technicznych w dniach 22-23 grudnia 2017

Opublikowano: 2017-12-21

Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniach 22-23 grudnia 2017 mogą wystąpić sporadczyne, trwające jednorazowo nie dłużej niż kilkanaście minut przerwy w dostępie do Panelu Klienta Taxe. Przerwy związane są z aktualzacją oprogramowania panelu.

Za wystąpienie wszelkich utrudnień przepraszamy.

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Rachunki z Ordynacji podatkowej poza KSeF. Kiedy podatnik zwolniony z VAT może wystawić rachunek zamiast faktury?

2025-11-14

Krajowy System e-Faktur (dalej: KSeF) dotknie niemal każdego przedsiębiorcę, który wystawia faktury. W obrocie gospodarczym funkcjonuje jeszcze jeden rodzaj dokumentu [...]

Zmiana przeznaczenia samochodu osobowego nabytego na rok na środek trwały

2025-11-13

Wielu podatników prowadzących działalność gospodarczą ponosi wydatki na zakup samochodu osobowego o wartości powyżej 10.000 zł. Nie ma w tym [...]

Zakup usługi z zagranicy a obowiązek zapłaty podatku VAT

2025-11-12

Polscy podatnicy coraz częściej posiłkują się usługami dostarczonymi przez zagranicznych sprzedawców. Część z nich zapomina, iż w określonych przypadkach mogą [...]

Brak dostępu do KSEF z powodu awarii

2025-11-11

Już niedługo przedsiębiorcy będą mieli obowiązek wystawiania faktur ustrukturyzowanych przy pomocy systemu KSEF. Może jednak zdarzyć się sytuacja, w której [...]

Zakup rzeczy używanych do dalszej odsprzedaży a podatek PCC

2025-11-10

W ramach poniższej analizy zastanowimy się czy w przypadku zakupu używanych rzeczy ruchomych z przeznaczeniem do dalszej odsprzedaży należy zapłacić [...]