Informacja o planowanych przerwach technicznych w dniach 22-23 grudnia 2017

Opublikowano: 2017-12-21

Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniach 22-23 grudnia 2017 mogą wystąpić sporadczyne, trwające jednorazowo nie dłużej niż kilkanaście minut przerwy w dostępie do Panelu Klienta Taxe. Przerwy związane są z aktualzacją oprogramowania panelu.

Za wystąpienie wszelkich utrudnień przepraszamy.

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Dropshipping a podmiotowe zwolnienie od VAT

2025-09-15

Jednym z modeli biznesowych jest dropshipping polegający na zakupie towarów od zagranicznego dostawcy i odsprzedaży na rzecz konsumentów z Polski. [...]

Amortyzacja środka trwałego otrzymanego w drodze darowizny

2025-09-11

Niemal każdy przedsiębiorca do prowadzenia biznesu potrzebuje składników majątku. Zasadniczo środki trwałe, czy wartości niematerialne i prawne nabywane są w [...]

Wakacje składkowe ZUS

2025-09-10

Szanowni Państwo, przypominamy o możliwości skorzystania z tzw. wakacji składkowych ZUS. Udzielane są one w ramach pomocy de minimis i [...]

Zniesienie współwłasności a podatek VAT

2025-09-07

Jedną z zasad podatku VAT jest powszechność opodatkowania. Biorąc to pod uwagę warto zastanowić się czy czynnością generującą obowiązek podatkowy [...]

Urlop ojcowski i rodzicielski przedsiębiorcy – dokumenty i ewidencjonowanie w ZUS. Czy można prowadzić działalność gospodarczą podczas tych urlopów?

2025-09-03

Urlopy związane z rodzicielstwem przysługują także przedsiębiorcom, zarówno ojcom jak i matkom dzieci. W niniejszym wpisie koncentrujemy się na tych [...]