Informacja o planowanych przerwach technicznych w dniach 22-23 grudnia 2017

Opublikowano: 2017-12-21

Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniach 22-23 grudnia 2017 mogą wystąpić sporadczyne, trwające jednorazowo nie dłużej niż kilkanaście minut przerwy w dostępie do Panelu Klienta Taxe. Przerwy związane są z aktualzacją oprogramowania panelu.

Za wystąpienie wszelkich utrudnień przepraszamy.

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Zanim podatnik sprzeda usługę dla firmy z UE musi dokonać rejestracji

2025-11-18

Przedsiębiorcy podejmują różne działania na rzecz zwiększenia skali sprzedaży wykonywanych usług. Jedną z dróg jest próba ekspansji na rynki unijne. [...]

Czy KSEF obejmie również najmniejszych przedsiębiorców i nieVATowców? – wyjątki i przepisy epizodyczne

2025-11-17

W 2026 roku podatnicy i księgowi będą zmuszeni zmierzyć się z nowym obiegiem dokumentów spowodowanym wejściem w życie Krajowego systemu [...]

Przystosowanie wynajmowanego lokalu – inwestycja w obcym środku trwałym i jej amortyzacja

2025-11-16

Wynajem lokalu na potrzeby działalności gospodarczej wiąże się często z koniecznością jego remontu i indywidualnego przystosowania do potrzeb danego przedsiębiorcy. [...]

Faktura wystawiona przed dostawą towarów lub świadczeniem usług

2025-11-15

Wystawienie faktury przed dostawą towarów lub świadczeniem usług jest ustawowo dopuszczalne. Przedsiębiorca ma taką możliwość i może jak najbardziej z [...]

Rachunki z Ordynacji podatkowej poza KSeF. Kiedy podatnik zwolniony z VAT może wystawić rachunek zamiast faktury?

2025-11-14

Krajowy System e-Faktur (dalej: KSeF) dotknie niemal każdego przedsiębiorcę, który wystawia faktury. W obrocie gospodarczym funkcjonuje jeszcze jeden rodzaj dokumentu [...]