Informacja o planowanych przerwach technicznych w dniach 22-23 grudnia 2017

Opublikowano: 2017-12-21

Szanowni Państwo,
informujemy, że w dniach 22-23 grudnia 2017 mogą wystąpić sporadczyne, trwające jednorazowo nie dłużej niż kilkanaście minut przerwy w dostępie do Panelu Klienta Taxe. Przerwy związane są z aktualzacją oprogramowania panelu.

Za wystąpienie wszelkich utrudnień przepraszamy.

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Oddanie w używanie samochodu do firmy drugiego małżonka – wspólność majątkowa

2023-09-22

Wspólność majątkowa to ustrój jaki panuje pomiędzy osobami, które zawarły związek małżeński (prawo cywilne). Na czas kiedy ustrój ten występuje [...]

Księgowanie kosztów na podstawie skanów faktur papierowych – czy jest zgodne z prawem?

2023-09-15

Obieg i archiwizacja dokumentów to jeden z bardziej kosztownych aspektów prowadzenia przedsiębiorstwa, zwłaszcza na dużą skalę. Papierowe dokumenty bardzo często [...]

Kiedy następuje przedawnienie zobowiązania względem kontrahenta i jakie rodzi skutki podatkowe

2023-09-08

Przedawnienie zobowiązania wobec kontrahenta z tytułu niezapłaconej faktury to nierzadkie zjawisko. W zależności od rodzaju zobowiązania – istnieją różne terminy [...]

Amortyzacja jednorazowa do 100.000 zł to nie to samo co amortyzacja do 50.000 EUR

2023-09-01

Warunki skorzystania z jednorazowej amortyzacji środków trwałych do 100.000 zł rocznie różnią się istotnie od warunków dokonywania jednorazowego odpisu amortyzacyjnego [...]

KSeF 2024 – główne założenia rewolucji w fakturowaniu

2023-08-25

W sierpniu 2023 roku Prezydent podpisał ustawę dotyczącą obowiązku stosowania faktur ustrukturyzowanych w ramach Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). Zmieni się [...]