Migracja danych zakończona
Szanowni Państwo,
około godziny 13:00 zakończyła się migracja danych do nowej lokalizacji. Jeżeli po przejściu na stronę Panelu Klienta nadal prezentowana jest informacja o przerwie technicznej, oznacza to, że odświeżeniu ulec muszą rekordy lokalnych serwerów DNS. Taka operacja trwa zazwyczaj od 1 do kilkunastu godzin.
Wesołych Świąt!

Planowana przerwa w dostępie do usługi 30 grudnia 2012
Szanowni Państwo,
w związku coraz częściej występującymi utrudnieniami w funkcjonowaniu Panelu Klienta, spowodowanymi awarią łączy internetowych doprowadzonych do naszej serwerowni, została podjęta decyzja o przeniesieniu części infrastruktury sieciowej systemu Taxe do zewnętrznej serwerowni, gwarantującej dostęp do usługi na odpowiednim, profesjonalnym poziomie. (więcej…)
Awaria łącza – brak dostępu do Panelu Klienta
Szanowni Państwo,
w związku z wystąpieniem awarii łącza do naszej serwerowni, w chwili obecnej niemożliwy jest dostęp do Panelu Klienta Taxe. Pracujemy nad rozwiązaniem tego problemu przez eliminację usterki oraz zapewnienie alternatywnego dostępu do usługi. W czasie występowania awarii, prosimy kierować wszelkie zapytania dotyczące spraw związanych z usługą na adres taxe@taxe.pl.
Za utrudnienia gorąco przepraszamy.
Aktualizacja oprogramowania Panel Klienta
W dniu dzisiejszym odbyła się aktualizacja oprogramowania Panel Klienta. Wśród wprowadzonych zmian znajdują się m.in:
1. Zmiany w module fakturującym:
- Nowe stawki VAT: 0% WDT, 0% EXP, NP UE;
- Nowe metody płatności: za pobraniem, karta kredytowa;
- Możliwość określania rabatów ilościowych oraz procentowych;
2. Funkcjonalność umożliwiająca import dokumentów sprzedaży z serwisu wfirma.pl. W ramach tej aktualizacji możliwe jest importowanie faktur VAT, rachunków oraz paragonów niefiskalnych.
Dostęp do funkcjonalności: Moje rejestry -> Import dokumentów (zakładka „Import z programu wfirma.pl”).
3. Wprowadzono możliwość pobierania rachunków do umów o dzieło / zlecenie z zawartymi danymi stron umowy.
4. Nowy typ raportu: PIT-8A (dotyczy umów zlecenie / o dzieło o wartości nieprzekraczającej 200 zł).
5. Wprowadzono możliwość natychmiastowego uzyskania pełnego dostępu do konta, wcześniej ograniczonego w związku z nieuregulowaniem terminowym płatności.
6. Poprawki i mniejsze aktualizacje:
- Poprawiony błąd związany z brakiem możliwości zaznaczenia treści raportów;
- Poprawiony parametr „title” dla przycisków akceptacji / cofnięcia akceptacji do księgowania dla dokumentów;
- Poprawione nazewnictwo i oznaczenie okresowe raportów kwartalnych PIT;
Nowe zasady Programu Partnerskiego

Miło jest nam poinformować, iż od 1 września 2012 obowiązywać będą nowe zasady naszego programu lojalnościowego. Co się zmieniło?
