Nowe TAXE już dla wszystkich
Prezentujemy Państwu nowe TAXE. Nowe oprogramowanie, nowa oferta, nowa – wyższa jakość obsługi.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na http://www.taxe.pl.
Zachęcamy do przetestowania naszej usługi przy użyciu konta demo – https://panel.taxe.pl
Premiera nowego systemu informatycznego
W dniu dzisiejszym obecni Klienci usługi TAXE otrzymali dostęp do nowego Panelu Klienta TAXE. Mamy nadzieję, że spełni on Państwa oczekiwania.
Zachęcamy gorąco do przesyłania opinii na temat nowego oprogramowania, nowych sugestii, informacji o błędach, niezgodności z przeglądarkami oraz wszystkich innych uwag dotyczących Panelu.
W przyszłym tygodniu uruchomiona zostanie nowa odsłona serwisu www.taxe.pl, a w niej nowa, bardzo atrakcyjna oferta.
ZUS? A może piwo?
Naszym klientom picia piwa oczywiście nie polecamy, ale poniżej zamieszczony klip na pewno daje do myślenia…
Kilka informacji technicznych o Panelu Klienta
Panel Klienta TAXE oparty jest na nowoczesnych technologiach webowych, czyli takich, dzięki którym możemy korzystać z oprogramowania przez przeglądarkę. Co musi posiadać nasza przeglądarka, aby w pełni korzystać z dobrodziejstw Panelu? (więcej…)
Obecni Klienci – jak się odnaleźć w nowym TAXE?
Wpis dedykowany obecnym Klientom usługi, przed którymi stoi proces przejścia na nowy system – Panel Klienta TAXE. (więcej…)
Nowy numer rachunku bankowego
Od 10 września 2010 zmieni się rachunek bankowy do wpłat za usługę TAXE. Nowy rachunek:
Vires Sp. z o.o.
ul. W. Sikorskiego 2
39-400 Tarnobrzeg
Bank PKO BP S.A.
Numer: 16 1020 4913 0000 9402 0085 8035
Przejście na nowy rachunek odbędzie się w sposób całkowicie płynny, a wpłaty dokonywane na stary numer będą nadal obsługiwane.
Dlaczego warto szybko przejść na nowe TAXE?
Panel Klienta TAXE został zaprojektowany w taki sposób, aby dostarczyć swoim użytkownikom maksimum korzyści z zawartych w nim funkcjonalności. Jest to nowy oficjalny system w ramach usługi, zastąpi TAXE Communicator, który przestanie być wspierany prawdopodobnie z końcem roku 2010. Nie masz czego żałować, już pierwsza wizyta w Panelu Klienta spowoduje, że zapomnisz o starym oprogramowaniu.