Nowe funkcjonalności w Panelu Klienta

Opublikowano: 2012-01-09

W dniu dzisiejszym przeprowadzona została aktualizacja oprogramowania Panel Klienta. Wśród zmian i poprawek znajdują się między innymi:

  • Nowe rejestry księgowe dla dokumentacji wewnętrznej, wcześniej udostępniane na prośbę klienta lub w przypadku organizacji dokumentacji (np. po zakończeniu roku podatkowego lub na potrzeby kontroli), teraz w zasięgu jednego kliknięcia: dowody wewnętrzne, listy płac, rachunki do umów o dzieło/zlecenie.
  • Rejestr: Ewidencja przychodów dla klientów rozliczających się na zasadzie tzw. ryczałtu.
  • Dwie kontrolki przypominające o obowiązku rejestracji jako czynny płatnik podatku VAT lub o obowiązku rozpoczęcia korzystania z kasy fiskalnej.
  • Kalendarz klienta, a w nim zorganizowane najważniejsze terminy, dotyczące usługi Taxe: terminy płatności podatków, zaliczek i składek, terminy przekazywania dokumentacji oraz wykonania operacji Zamknięcie I i II.
  • Reorganizacja głównego menu: ukryte zostały te pozycje, które nie dotyczą profilu danej działalności gospodarczej.
  • Nowa kontrolka przesyłania dokumentów skanowanych. Jej funkcjonalność uzupełniona została o możliwość kasowania wcześniej dodanych pozycji z listy oraz o dodatkowy pasek postępu, informujący o globalnym stanie przekazywania plików.
  • Przechowywanie oryginalnych nazw plików dokumentów skanowanych. Funkcjonalność, o której wdrożenie często Państwo prosili – zachowując właściwe nazwy plików, kontrola przesłanych dokumentów staje się wygodniejsza i sprawniejsza.
  • Opcja drukowania lub generowania pliku PDF dla każdej podstrony Panelu Klienta.
  • Udostępnienie wszystkich deklaracji przekazywanych lub generowanych dla urzędów skarbowych. Dodana została instrukcja obsługi opisująca procedurę wprowadzenia pliku XML z deklaracją do właściwego formularza podatkowego.
  • Przewodnik po usłudze – podręcznik, który w sposób cykliczny będzie uzupełniany o przydatne informacje, instrukcje obsługi i inne opisy dotyczące usługi Taxe, obsługi Panelu Klienta oraz spraw księgowych, często poruszanych przez klientów.
  • Sekcja „Przydatne formularze” uzupełniona została o formularz OT (przekazanie środka trwałego do eksploatacji) w wersji PDF (zwykłej oraz w wersji aktywnej).
  • Możliwość skonfigurowania dowolnej ilości szablonów wiadomości e-mail w ramach modułu „Rozrachunki z kontrahentami”. Przesłanie podziękowania za wpłatę, wezwanie do uregulowania salda, czy przypomnienie o upływającym terminie zapłaty to tylko kilka z wielu wariantów wykorzystania tej funkcjonalności.

Jak zawsze po aktualizacji oprogramowania, prosimy o dodatkowe odświeżenie okna przeglądarki (przy aktywnej zakładce Panelu Klienta), w celu zaktualizowania bibliotek przechowywanych w pamięci podręcznej przeglądarki.

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Jakie darowizny można odliczyć na zasadach ogólnych (PIT-36, PIT-36L) i ryczałcie (PIT-28)?

2024-04-26

Podatnicy składając roczne zeznanie podatkowe poszukują sposobów na obniżenie podatku poprzez odliczenia ulg podatkowych. Jedną z możliwości zagwarantowanych w polskim [...]

Zagraniczna usługa budowlana świadczona przez podwykonawcę – rozliczenie VAT

2024-04-22

Bardzo powszechną praktyką jest wykorzystywanie przez głównego wykonawcę usług podwykonawców do realizacji inwestycji budowlanej zlokalizowanej w innym niż Polska kraju. [...]

Obowiązek opodatkowania PIT oraz VAT – różne daty a tylko jeden moment

2024-04-19

Obowiązek podatkowy czy to w podatku VAT czy to w podatku dochodowym od osób fizycznych PIT to nic innego jak [...]

Otwarcie działalności gospodarczej w praktyce

2024-04-15

Otwarcie działalności gospodarczej to poważne wyzwanie dla przedsiębiorcy. Zanim przystąpi do jej rejestracji powinien wiedzieć o wielu aspektach właśnie przed [...]

Czy nadwyżka w VAT ulega przedawnieniu?

2024-04-12

Przedsiębiorcy bardzo często kumulują podatek VAT przenosząc nadwyżkę na kolejną deklarację. Przyczyn takiego stanu rzeczy może być wiele np. zawieszenie [...]