Informacja o możliwych przerwach technicznych w dniach 1-3 sierpnia 2014

Opublikowano: 2014-07-30

Szanowni Państwo,
informujemy, że w związku z rozpoczęciem procesu przenoszenia części infrastruktury infomatycznej do nowej siedziby spółki, począwszy od piątku, 1 sierpnia (godziny popołudniowe) do niedzieli 3 sierpnia włącznie, mogą wystąpić sporadczne przerwy w dostępie do niektórych funkcjonalności Panelu Klienta.
Funkcjonalności podstawowe, a więc moduł fakturujący, moduł wymiany dokumentów oraz raporty będą dostępne bez żadnych przerw. Ewentualna krótkotrwała niedostępność dotyczyć będzie wyłącznie modułów związanych z bezpośrednim dostępem do niektórych rejestrów księgowych.

Za utrudnienia przepraszamy.
 

Najnowsze artykuły naszych ekspertów:

Zagraniczna usługa budowlana świadczona przez podwykonawcę – rozliczenie VAT

2024-04-22

Bardzo powszechną praktyką jest wykorzystywanie przez głównego wykonawcę usług podwykonawców do realizacji inwestycji budowlanej zlokalizowanej w innym niż Polska kraju. [...]

Obowiązek opodatkowania PIT oraz VAT – różne daty a tylko jeden moment

2024-04-19

Obowiązek podatkowy czy to w podatku VAT czy to w podatku dochodowym od osób fizycznych PIT to nic innego jak [...]

Otwarcie działalności gospodarczej w praktyce

2024-04-15

Otwarcie działalności gospodarczej to poważne wyzwanie dla przedsiębiorcy. Zanim przystąpi do jej rejestracji powinien wiedzieć o wielu aspektach właśnie przed [...]

Czy nadwyżka w VAT ulega przedawnieniu?

2024-04-12

Przedsiębiorcy bardzo często kumulują podatek VAT przenosząc nadwyżkę na kolejną deklarację. Przyczyn takiego stanu rzeczy może być wiele np. zawieszenie [...]

IP-BOX – na czym polega i jakie warunki należy spełnić aby skorzystać z ulgi

2024-04-08

Ulgi podatkowe mają na celu stymulować pewne obszary działalności gospodarczej wśród przedsiębiorców. Jedną z takich ulg, popularnej zwłaszcza w branży [...]